در روزی که مهاجمان سرخپوش کمترین میزان موقعیت را به دست آوردند، شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر هوادار خود و مقابل تیم فولاد متوقف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولیو اسکیپ با دبل مقابل بارسلونا به اندازه کل دوران حرفه ای‌اش برای تاتنهام گل زد!
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
ای‌کاش سازندگان و تصمیم‌سازان و بودجه‌دهندگان از این امر آگاه شده و درک کنند، تبلیغات می‌تواند امر واقعی را بزرگنمایی کرده و به آن نوری بتاباند، اما هرگز نخواهد توانست آرزو‌های ما را تحقق ببخشد. فیگور زن/مادرِ زحمت‌کشِ قانعِ همیشه خندان و مردِ مقتدرِ حاکم سال‌هاست در خودآگاه جمعی مردم کارایی خودش را از دست داده است و تحققش به تلاشی خنده‌آور تبدیل شده است.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
صادق زیباکلام نوشت: آقای رئیسی به جای متهم ساختن گذشتگان و اینکه نابسامانی‌ها، گرانی، تورم، امروز همه جملگی ناشی از سیاست‌های دولت روحانی است. ای‌کاش می‌گفتند که خودشان چه کرده‌اند.
شاگردان گل محمدی به دنبال اولین برد خود در این فصل و در مقابل تیم پرستاره فولاد خوزستان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ